V čase kovidovej doby, kedy možností fotografovania nebolo skoro vôbec, som sa začala venovať virtuálnej asistencii.
V pomoci podnikateľom, keďže mám množstvo skúseností aj znalostí, vidím obrovsky zmysel. Podnikateľ sa môže sústrediť na svoje poslanie a všetky ostatné ale nutné administratívne záležitosti môže s dôverou presunúť na mňa.
V pomoci podnikateľom, keďže mám množstvo skúseností aj znalostí, vidím obrovsky zmysel. Podnikateľ sa môže sústrediť na svoje poslanie a všetky ostatné ale nutné administratívne záležitosti môže s dôverou presunúť na mňa.
Virtuálna asistentka môže byť pre podnikateľov neuveriteľnou pomocou.
Prečo ? :
zlepšuje organizáciu a správu úloh, čím sa minimalizuje riziko chýb a zabúdania na termíny
zefektívňuje a automatizuje mnohé opakujúce sa úlohy, čo vám uvoľní čas na dôležitejšie záležitosti
poskytuje možnosť 24/7 dostupnosti, čo umožňuje rýchlu reakciu na dopyty a zlepšuje celkovú komunikáciu so zákazníkmi
S čím Vám pomôžem ?
ZÁKAZNÍCKA PODPORA
→ Komunikácia s Vašimi klientami a zákazníkmi
→ Spoľahnite sa, že zabezpečím ich spokojnosť ( telefonicky, emailom či prostredníctvom četu Vašej stránky)
→ Kontrola úhrad platieb
→ Vybavenie reklamácií
→ Online vzdelávanie vašich zákazníkov
SPRÁVA E-SHOPU A WEBU
→ Komplexná správa e-shopu
→ Nahadzovanie a aktualizácia produktov a správa obsahu
SPRÁVA VÁŠHO BIZNIS KALENDÁRA
→ Naplánujem a zorganizujem Vaše biznis úlohy
BEŽNÁ ADMINISTRATÍVA
→ Spracovanie bežnej agendy pre zabezpečenie úspešného chodu Vášho biznisu
SPRÁVA SOCIÁLNYCH SIETÍ
→ Plánovanie a vytváranie príspevkov
→ Grafické spracovanie podkladov, krátke videá, titulkovanie videí
→ Odpovedanie na správy a komentáre
→ Tvorba krátkych článkov
ORGANIZOVANIE STRETNUTÍ, AKCIÍ - ONLINE AJ OFFLINE
→ Pomoc s organizovaním stretnutí, webinárov, školení
→ Komunikácia s obchodnými partnermi i dodávateľmi, vyhľadávanie nových dodávateľov, alebo klientov